Դասընթացներ
ՆԱԽԱԲԱՆ
Սիրելի' ուսանող, Եթե կարդում ես այս տողերը, ապա շնորհավորում եմ, դու արդեն կայացրել ես որոշում ՝ զարգացնելու հմտություններդ վաճառքի տրիատլոնի միջոցով։ Տրիատլոնը վաճառքի ստամինան ստուգելու լավագույն մի
2 ր․ 9 վ․
ՆՊԱՏԱԿ - ԻՆՉՈՒ ԵՆՔ ՈՒԶՈՒՄ ՎԱՃԱՌԵԼ
ՄՈԴՈՒԼ 1. ՆՊԱՏԱԿ - ԻՆՉՈՒ ԵՆՔ ՈՒԶՈՒՄ ՎԱՃԱՌԵԼՆպատակները կյանքում մեզ մոտիվացնող ամենալավ միջոցներն են։ Որպեսզի կարողանանք բիզնեսում առավել հաջողակ լինել և հասկանանք թե ինչու պետք է առհասարակ որևէ բան վ
28 ր․ 2 վ․
ՊՐՈԴՈՒԿՏ- ԻՆՉ ԵՆՔ ՎԱՃԱՌՈՒՄ
Առարկա՝ ՊՐՈԴՈՒԿՏ- ԻՆՉ ԵՆՔ ՎԱՃԱՌՈՒՄ Դասընթացի վերջնական արդյունքը Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Ինչ է պրոդուկտը, պրոդուկտի ինչ տեսակներ են լինումԻնչ է պրոդուկտի անձնագիրը և ինչպես կազմել այ
33 ր․ 21 վ․
ՇՈՒԿԱ- ՈՐՏԵՂ ԵՆՔ ՎԱՃԱՌՈՒՄ
ԹԵՄԱ՝ ՇՈՒԿԱ- ՈՐՏԵՂ ԵՆՔ ՎԱՃԱՌՈՒՄ Դասընթացի վերջնական արդյունքը Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Ինչ է շուկան, ինպես պետք է վերլուծել այնԻնչես կատարել մրցակիցների պատշաճ վերլուծությունԻնչ է հա
40 ր․ 53 վ․
ՊԼԱՆԱՎՈՐՈՒՄ-ԻՆՉՔԱՆ ՊԻՏԻ ՎԱՃԱՌԵՆՔ
ԹԵՄԱ՝ ՊԼԱՆԱՎՈՐՈՒՄ- ԻՆՉՔԱՆ ՊԵՏՔ Է ՎԱՃԱՌԵՆՔ Դասընթացի վերջնական արդյունքը Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Վաճառքի ինչ ցուցանիշներ են լինում և ինչպես են դրանք չափվումԻնչ է վաճառքի ձագարըԻնչպես
22 ր․ 20 վ․
ՀԱՃԱԽՈՐԴ- ՈՒՄ ԵՆՔ ՎԱՃԱՌՈՒՄ
ԹԵՄԱ ՝ ՀԱՃԱԽՈՐԴ- ՈՒՄ ԵՆՔ ՎԱՃԱՌՈՒՄ Դասընթացի վերջնական արդյունքըԳիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Հաճախորդների գնում կատարելու մոտիվացիաներըԻնչպես են հաճախորդները կայացնում որոշումներ և ուղեղի ի
50 ր․ 30 վ․
ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅՈՒՆ- ԻՆՉՊԵՍ ՊԱՏՐԱՍՏՎԵԼ
ԹԵՄԱ՝ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒԹՅՈՒՆ- ԻՆՉՊԵՍ ՊԱՏՐԱՍՏՎԵԼ Դասընթացի վերջնական արդյունքը Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Կիմանաք թե ինչ աղբյուրներից և ինչպես կարելի է որոնել ինֆորմացիա հաճախորդներիի մասինԻ
29 ր․ 46 վ․
ԱՌԱՋԻՆ ԿՈՆՏԱԿՏ- ԻՆՉՊԵՍ ԿԱՊ ՍՏԵՂԾԵԼ
ԹԵՄԱ՝ ԱՌԱՋԻՆ ԿՈՆՏԱԿՏ- ԻՆՉՊԵՍ ԿԱՊ ՍՏԵՂԾԵԼ Դասընթացի վերջնական արդյունքը Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Կոնտակտի ստեղծման ինչ եղանակներ կանԶանգերի տեսակները, դրանց տարբերություններըԻնչպես կազ
1 ժ․ 14 ր․ 22 վ․
ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ- ԻՆՉՊԵՍ ՎԱՃԱՌԵԼ
Առարկա՝ ՀԱՆԴԻՊՈՒՄ- ԻՆՉՊԵՍ ՎԱՃԱՌԵԼԴասընթացի վերջնական արդյունքը Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Ինչ է 40 վրկ կանոնը և ինչպե՞ս հաճախորդի հետ կոնտակտ ստեղծել առաջին հանդիպման ժամանակՀարցերի տե
46 ր․ 24 վ․
ԱՌԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ- ԻՆՉՊԵՍ ՈՉ-Ը ԴԱՐՁՆԵԼ ԱՅՈ
ԹԵՄԱ՝ ԱՌԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ- ԻՆՉՊԵՍ «ՈՉ»-Ը ԴԱՐՁՆԵԼ ԱՅՈ 1.Դասընթացի վերջնական արդյունքը Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Ի՞նչ է առարկությունը և ինչպե՞ս են դրանք առաջանումԱռարկության ի՞նչ տեսակներ ե
29 ր․ 7 վ․
ԳՈՐԾԱՐՔԻ ՓԱԿՈՒՄ- ԻՆՉՊԵՍ ԱՎԱՐՏԵԼ
ԹԵՄԱ՝ ԳՈՐԾԱՐՔԻ ՓԱԿՈՒՄ- ԻՆՉՊԵՍ ԱՎԱՐՏԵԼ 1.Դասընթացի վերջնական արդյունքը Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Գործարքի փակման ինչ տեսակներն ու քայլերըՈրոնք են գործարքի փակման 5 ամենատարածված սխալներ
22 ր․ 23 վ․
ՀԵՏՎԱՃԱՌՔ- ԻՆՉՊԵՍ ԴԱՐՁՆԵԼ ԼՈՅԱԼ
ԹԵՄԱ ՝ ՀԵՏՎԱՃԱՌՔ- ԻՆՉՊԵՍ ԴԱՐՁՆԵԼ ԼՈՅԱԼ Դասընթացի վերջնական արդյունքըԳիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝ Ինչ է երաշխավորությունը և ինչպես կարելի է վաճառքն ավելացնել երաշխավորությամբՈրոնք են գնորդի
35 ր․ 9 վ․