Triathlon վաճառքի վերապատրաստման ծրագիր

0
(0 Կարծիքներ)

Արժեքը ՝

29900 AMD Գնել հիմա
Triathlon վաճառքի վերապատրաստման ծրագիր

Դասընթացի մասին

Վաճառքը մեր առօրյայի անբաժան մասն է: Հենց դրա համար էլ մշակել ենք Տրիատլոն օնլայն վիդեոդասերը՝ 40 հայալեզու վիդեոդաս, 600 րոպե տևողությամբ, որոնք քեզ կօգնեն

  • Զարգացնել անհրաժեշտ փափուկ հմտություններ (soft skills)
  • Լինել համոզիչ ցանկացած շփման մեջ
  • Աշխատել առարկության հետ և «Ոչ»–ը դարձնել «Այո»
  • Սահմանել նպատակ և պլանավորել հստակ ժամկետներ՝ նպատակին հասնելու համար
  • և, իհարկե, կարողանալ վաճառել ցանկացած բան՝ գաղափարից մինչև ապրանք կամ ծառայություն

Դասընթացի բովանդակություն

videoՆախաբան Սկսել
videoՆպատակների սահմանման 10 քայլերը՝ վաճառելու լավագույն մոտիվացիա Սկսել
videoԻնչպես տրոհել գործողությունները՝ նպատակին հասնելու համար Սկսել
videoՄենք, մրցակիցներն ու հաճախորդները Սկսել
videoԻնչպես կազմել ցանկացած պրոդուկտի անձնագիր Սկսել
videoՇՈՒԿԱ- ՈՐՏԵՂ ԵՆՔ ՎԱՃԱՌՈՒՄ Սկսել
videoՄրցակիցների վերլուծության հիմնական կետերը Սկսել
videoՈվ է մեր հաճախորդը, սեգմենտավորում Սկսել
videoԻնչպե՞ս հետաքրքրացնել 60վ-ում։ USP գործիքը Սկսել
videoՎաճառքի հիմնական ցուցանիշները Սկսել
videoՀաճախորդների հետ հարաբերությունների փուլերը։ Վաճառքի ձագար Սկսել
videoՀաճախորդի կարիքներն ու գնում կատարելու մոտիվացիաները Սկսել
videoՈւղեղի ազդակները՝ գնում կատարելու որոշում կայացնելիս Սկսել
videoԳնորդների վարքագծեր։ 4 հիմնական տեսակները Սկսել
videoՀաճախորդի 4 տեսակներն ըստ խնդիրների Սկսել
videoԳնորդների տեսակները՝ ըստ զբաղեցրած պաշտոնների Սկսել
videoԻնչպե՞ս որոնել ինֆորմացիա հաճախորդների մասին Սկսել
videoԿոնտակտի նախապատրաստության կարևոր քայլերը Սկսել
videoՄարդը մարդուն սկզբունքը՝ որպես վաճառքի ունիկալ ուղղություն Սկսել
videoԿոնտակտի ստեղծման եղանակները Սկսել
videoԶանգերի տեսակները և արդյունքին հասնելու գործողոությունները Սկսել
videoԶանգերի տեսակները և արդյունքին հասնելու գործողությունները․ Մաս 2 Սկսել
videoԶանգերի սկրիպտի գրագետ կառուցումը Սկսել
videoԶանգեր։ Կարելի է vs չի կարելի Սկսել
videoԻնչպես ներգրավել հաճախորդներ Linkedin—ի միջոցով Սկսել
videoԻնչպես ներգրավել հաճախորդներ Linkedin—ի միջոցով. Մաս 2 Սկսել
videoԻնչպես ներգրավել հաճախորդներ LinkedIn-ի միջոցով․ Մաս 3 Սկսել
videoՀանդիպման 6 քայլերը հաճախորդի հետ Սկսել
videoՀանդիպման առաջին երկու քայլը։ Կոնտակտ և կարճ զրույց Սկսել
videoԻնչպես կազմել վաճառող հարցեր: SPIN գործիքը Սկսել
videoԱռաջարկի ներկայացման գործիքները Սկսել
videoՀանդիպման ամփոփ կառուցվածքը Սկսել
videoԻնչ է առարկությունը և ինչպես են մարդիկ ասում ոչ Սկսել
videoԱռարկությունների մշակում Սկսել
videoԱրգումենտի տեսակները Սկսել
videoԳործարքի փակման տեսակները Սկսել
videoԳործարքի փակման 5 տարածված սխալները Սկսել
videoԻնչ է երաշխավորությունը․ վաճառքի ավելացման և խաչաձև վաճառքի գործիքները Սկսել
videoԳնորդից հաճախորդ դառնալու քայլերը, հարաբերությունների կառուցում Սկսել
videoՕրվա աշխատանքների պլանավորում, <<ոսկե>> 2 ժամ Սկսել

Ստուգեք գիտելիքներն՝ անցնելով ավարտական թեստը

Թեմա ՝

Triathlon ավարտական քննություն

Անցնել թեստը
Stamina

Stamina

Դասավանդողի մասին

Ստամինան հիմնադրվել է 2020թ Մայիսի 18-ին՝  COVID-19 համաճարակի առաջին ալիքի ժամանակ, երբ անորոշ էր ոչ միայն բիզնեսների, այլև անձանց ապագան:

Ոգեշնչվելով Հենրի Ֆորդի «Հաջողության հասնելու համար տոկունությունն ավելի մեծ նշանակություն ունի, քան արագությունը» մտքից՝ Ստամինայի առաքելությունը դարձավ այդ բարդ ժամանակաշրջանում յուրաքանչյուրի տոկունությունը զարգացնելը՝ կրթելով և կիսվելով կուտակած փորձով:
 

Ընկերությունն իր գործունեությունը ծավալում է 3 հիմնական ուղղություններով՝ վերապատրաստումներ, ծառայություններ և իհարկե աութսորսինգ։ 2022թ-ից հանդիսանում է նաև հանրահայտ Pipedrive ընկերության միակ և պաշտոնական գործընկերը տարածաշրջանում: