Դասընթացի մասին
ԹԵՄԱ՝ ԱՌԱՋԻՆ ԿՈՆՏԱԿՏ- ԻՆՉՊԵՍ ԿԱՊ ՍՏԵՂԾԵԼ
Դասընթացի վերջնական արդյունքը
Գիտելիք․ դասընթացի ավարտին Դուք կիմանաք՝
- Կոնտակտի ստեղծման ինչ եղանակներ կան
- Զանգերի տեսակները, դրանց տարբերությունները
- Ինչպես կազմել գրագետ զանգի սկրիպտ
- Ինչ բառեր և արտահայտություններ օգտագործել/չօգտագործել զանգի ժամանակ
- Ինչպես օգտագործել LinkedIn-ը և դրա գործիքակազմը՝ նոր հաճախորդներ ներգրավելու համար
Հմտություն․ դասընթացի ավարտին Դուք կկարողանաք՝
- Ստեղծել գրագետ կոնտակտ պոտենցյալ հաճախորդների հետ
- Կազմել վաճառող սկրիպտեր ցանկացած պրոդուկտի համար
- Օգտագործել Linkedin հարթակը՝ նոր հաճախորդներ որոնելու և ներգրավելու համար
Վերաբերմունք․ դասընթացի ավարտին Դուք՝
- Ավելի վստահ կիրականացնեք ցանկացած զանգ
- Կփոխեք Ձեր պատկերացումները Linkedin գործիքակազմի վերաբերյալ
- Նորովի կսկսեք աշխատել առաջին կոնտակտի ստեղծման ուղղությամբ